Karpet masjid yang bersih, kemas dan lembut pastinya menjadi pilihan para jemaah untuk beribadah. - RM1.00

Date Posted: 18-01-2023 11:48 AM    Location: Malaysia, Shah Alam, Selangor    Posted by: Aidid Al Aqsa    Views: 367 times
Bulan Ramadhan Al Mubarak dan Syawal yang di nanti bakal menjelma dan insyaAllah pada tahun ini kita dapat bersama-sama beribadah di masjid dan surau yang berhampiran.


Al Aqsa Carpets merupakan pembekal karpet masjid terbesar di Malaysia. Pelbagai jenis karpet masjid dengan kualiti 100% benang halal dan underlay untuk kegunaan anda. Bagi menyambut bulan Ramadhan, Al Aqsa Carpets mengadakan promosi program infaq Al Aqsa, dengan penjimatan berganda dan kualiti barang bermutu pada harga lebih rendah.

Anda mempunyai sebarang pertanyaan tentang karpet masjid atau mahu quatation atau sample? Jangan malu untuk berhubung dengan pihak Al Aqsa Carpets.

PRO KARPET MASJID
011-10880506
https://bit.ly/GoogleMasjid

#alaqsacarpets #aqsafloor #karpetmasjid #karpetsurau #karpetsaf #underlay #officecarpet #carpet #karpetpejabat #highquality #premium #cheapprice #officerenovation #homedecor #murah #officecarpet #bestcarpet #flooring #glamdeco #impiana #sales #pospercuma #decorrumah #pembekalkarpetmasjid